måndag 28 januari 2013

Jag har hunnit läsa ganska mycket i januari eftersom jag mest suttit hemma på grund av depp och dåligt väder. Har till exempel läst de här två böckerna som är hur bra som helst!


Torka aldrig tårar utan handskar, del 1. Kärleken. Så himla fin och sorglig bok! Den är så bra och så fint skriven så man vill inte att den ska ta slut men samtidigt vill man bara fortsätta läsa så man läser ut den alldeles för fort. Har beställt del 2. Sjukdomen förra veckan så den borde komma vilken dag som helst nu och sen kommer ju sista delen i höst någon gång.

Shutter Island. Även fast jag har sett filmen flera gånger så är boken så himla spännande! Man kan liksom inte sluta läsa den för man måste veta vad som händer på nästa sida. Sen "spelas" huvudpersonen av Leonardo DiCaprio i mitt huvud när jag läser den vilket bara gör den ännu bättre.

Läs böckerna och se filmen och tv-serien. Nu.

Just nu läser jag Aldrig fucka upp (Snabba Cash 2, har redan läst ettan och trean) men sen kommer nog all min lästid gå till skolböcker...

1 kommentar:

  1. "Sen "spelas" huvudpersonen av Leonardo DiCaprio i mitt huvud när jag läser den vilket bara gör den ännu bättre."

    HAHA HELT RÄTT!

    SvaraRadera